måndag 3 juni 2013

Lyda order


Nu är det bara att lyda .... Pratade med min kära underbara skit jobbiga PT idag... Det är bara köra nutrilett nu ner till nästa mål (8kg) typ..... 
Sjuuukt jobbigt ! 
Min tanke är att klara de på 12 dagar men jag vet att de kan bli lite svårt med tanke på att jag gått ner redan

Första gången jag körde så rasa jag ju flera kilon första veckan , men man har ju så mycket vätska som försvinner ...
Man blir ju skit glad över minus på vågen men av 6 kg kanske bara 1,5-2 kg är fett o sen ryker ju musklerna fort också tyvärr !!!!


Nej nu är det bara sova och ladda för att fixa detta... Planerna ändrades lite men hon har rätt och jag vet vad målet är och jag vill dit ! 

Nu ska jag "shake'a'" bort dom här 8kg minst sen efter de blir det stenhård diet 


Nej.... Nu är de God Natt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar