fredag 7 juni 2013

LCHF


Nu har jag börjat med LCHF! 


Klarar verkligen inte att köra shake diet igen/längre.....

Hittills idag är jag proppmätt och mår prima ! Har vägt och mätt och fotat idag för att senare kunna jämföra ...
Första målet är -10kg ... Hur lång tid de har har jag ingen aning om... Och jag kommer säkert kräkas på de här om inget händer men jag ska ge det 3 månader och se vad som har hänt :) 

Tänker lägga upp här vad jag äter och hur mycket. 

Frukost : 2 kokta ägg & kyäni


Mellis: 1 babybell 

Lunch: 1/2 grillad kyckling 

Mellis : celsius & babybell 


Middag kommer bli : 
"en hand" kyckling eller kött ( beroende på vad vi ska grilla )
"En hand" grönsaker "
2 msk sås


Träning :
20 min på spinningcykeln
5km Pw 


Imorgon är en ny dag :-D 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar